בשקט בשקט, הסמסטר מת...

ב־14.1.2008, מאת ארתיום; פורסם תחת: כללי, הכל מלבד מחשבים, פוליטי; ‏2 תגובות

היום קיבלתי דואר ממזכירות הפקולטה על כך שהקורס שהייתי אמור ללמוד הסמסטר מבוטל (אחד מתוך 3 שהייתי אמור לקחת, מתוך 4 שנשארו לי עד סיום התואר). הודיעו שאולי הוא יועבר בסמסטר ב'. כמובן, הוא ירד מרשימת הקורסים שמופיעים אצלי במרשימה.

אולי זאת השיטה: לבטל את הסמטר בשקט...

בכל אופן, האם יש למישהו ספק מי אשם לבכל זה?

רמז -- המרצים שהחליטו לדפוק את החלשים ביותר, להסב להם נזקים עצומים -- הסטודנטים. כל הנזקים הכלכליים שהם גרמו יכלו לכסות את תוספות השכר שלהם ללא מעט שנים. אבל להם לא איכפת!

תגובות

ik_5, ב־14.1.2008, 22:48

אני לא חושב שכל האשמה היא עליהם (למרות שחלקה חייב ליפול גם עליהם). כן הם בשביתה ובראש ובראשונה השביתה פוגעת גם בך... אבל הבעיה היא הרבה יותר חמורה מזה...

יש לך גוף מאוד חזק במדינה שבעקבות החוק החדש, אני אפחד להזכיר את שמו, אשר במקום ללמוד לנהל את הכסף בצורה שתתאים לכל מי שזקוק לו, הוא מחליט את ההחלטות בשביל אלו שאמורים להיות המנהלים שלו, בעוד שהמנהלים שלו מאוד שמחים בכך שאין הם צריכים להתעסק בניהול הזה בעצמם.

הגוף הזה, כיום הוא הגוף הכי חזק במשק הציבורי. להזכירך, היתה שביתת מורים, שגם שם הוא פעל נגד. ויש הרבה מאוד כספים שהגיעו אליו, והיתה כתובת ממש ברורה לאן הכסף הולך, ולמרות זאת, הכסף מעולם לא הגיע ליעדו (ע"ע תקציב ניצולי השואה).

אז כן אתה נפגע, ובאמת חבל. אבל העצבים שלך לדעתי לא מופנים לגוף הנכון. כי מחר, אם חלילה וחס תעבוד במקום ציבורי, אתה עלול למצוא את עצמך במצב זהה במקרה הטוב, או רע יותר במקרה הגרוע יותר !

אה וסתם למען גילוי נאות, אני חסר תואר, ויש לי בטן מלאה לגבי האקדמיה, שהמינימום שבמינימום גם חשפתי במהלך השנים בבלוגים שונים.

DoK, ב־16.1.2008, 3:37

ברור לי שמדובר בשכנוע פנימי עמוק שלא ניתן הרבה לעשות כדי שלנותו אבל הקישור הבא למאמר של סבר פלוצקר מעניין בכל מקרה (ובאופן מפתיע גם הוא כמו עידו מצביע על אותו גוף כמרכז הבעיה) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3494017,00.html

הוסף תגובה:

 
 כתובת דוא"ל לא תוצג
 

ניתן לכתוב תגובות עם שימוש בתחביר Markdown.

חובה לאפשר JavaScript כדי להגיב.

דפים

נושאים