CppCMS אי שם בענן

ב־12.6.2011, מאת ארתיום; פורסם תחת: תכנה חופשית, אינטרנט, פיתוח, תכנה ומחשבים, CppCMS; ‏3 תגובות

אחת הבעיות הגדולות בצבירת משתמשים פוטנציאליים של CppCMS היא בעצם למצוא משתמשים קיימים מוכרים. שזהוי כמובן בעית הביצה והתרנגלות המוכרת.

על־אף של־CppCMS יש רשימת תפוצה פעילה וידוע לי על לפחות מספר חברות שמשתמשות ב־CppCMS במוצרי embedded שלהם, עדיין רוב המשתמשים לא ממהרים לפרסם את עצמם כמשתמשים גאים של שהתשתית המיוחדת הזו.

היום בחיפוש פשוט בגוגל על "x-powered-by: cppcms" גיליתי את חברת הזנק הבאה: http://dhiti.com.

הופתעתי לגלות שהיא מפעילה מספר "שירותים בענן" המשתמשים ב־CppCMS, ביניהם: ‏http://dive.dhiti.com,‏ http://drilll.com,‏ http://intweetion.com.

אלה למעשה שירותים שמבוססים על RESTful API‏ שצד הלקוח (הדפדפן) מתקשר אתם.

אחרי שהסתכלתי באתר החברה, נזכרתי שפעם קיבלתי מהם דיווח באג ותיקנתי אותו. אבל לאחר מכן, לא ממש עקבתי אחרי ההתפתחות שלהם... עד היום כשגיליתי שירותים X-Powered-By: CppCMS.


אני שמח סוף־סוף לראות CppCMS במקום שלו הוא מיועד. אני מאוד מקווה שהפעם יתאפשר לי לספר על הפרויקט הזה באוגוסט פינגווין הקרוב.

תגובות

IoSolidar, ב־13.6.2011, 0:09

זה ממש כיף לראות את ההתקדמות של הפרוייקט. אני זוכר את הפוסטים הראשונים ב-whatsup כשרק יישמת PoC בסיסי וה-benchmarks. מאחל לך הצלחה :).

a, ב־13.6.2011, 12:21

כל הכבוד! זו התפתחות מעניינת, וגם מתבקשת - לשים את המערכת על ענן. היעילות והחסכונות שלה מאפשרות שירות מדהים, שבצורה אחרת היה צריך לעשות כמה וכמה שמיניות להגיע לרמות כאלו.

הבלוג של ארתיום, ב־13.6.2011, 15:31

גם Tatoeba תשתמש ב־CppCMS

טטואבה, פרויקט בינלאומי המהווה מעין מילון האוסף מספר רב של משפטים, מפתח גרסה חדשה ב־C++‎ שמבוססת על CppCMS.

למעשה ידעתי על התכנון הזה כבר מזמן,

הוסף תגובה:

 
 כתובת דוא"ל לא תוצג
 

ניתן לכתוב תגובות עם שימוש בתחביר Markdown.

חובה לאפשר JavaScript כדי להגיב.

דפים

נושאים