אני ו-alonhafakot.com

ב־21.12.2006, מאת ארתיום; פורסם תחת: מוזיקה וריקוד, אינטרנט, פיתוח, תכנה ומחשבים, הכל מלבד מחשבים; ‏0 תגובות

לפני כשנה עלה ברשת אתר מחודש www.alonhafakot.com - אתר מועדון הסלסה שנהגתי לרקוד בו. לצערי כיום אני לא מוצא מספיק זמן על מנת להמשיך לפתח את האתר, להוסיף אפשרויות נוספות או אפילו לבצע שינויים בסיסיים. לא מדובר בניהול האתר, אלא בתחזוקת תשתית האתר - המבנה שלו.

לא, אין הרבה שינויים או הבעיות (לפחות, אני לא מקבל הרבה בקשות מאלון בנושא השינויים), אבל בכל זאת אני מרגיש שאפשר לעשות בו הרבה שינויים ושיפורים, שהייתי עושה אלמלא הייתי עסוק בהרבה דברים אחרים. אני מרגיש שיהיה לי יותר ויותר קשה לתת מענה לבעיה או דרישה שעלולה להתעורר באתר ואני מרגיש לא נוח שאני "נטשתי" את אלון לבד מול האתר שאני בניתי בלי יכולת להכניס לתוכו שינויים נחוצים. לכן...

אני מחפש אדם שיוכל לקחת על עצמו את האחראיות לתחזוקה שוטפת של תשתית האתר. האתר מבוסס על HTML בסיסי, קוד php פשוט ועבודה עם קבצי טקסט פשוטים (לא מדובר אפילו בעבודה מול MySQL או כל דבר אחר בסגנון). רוב האתר מבוסס על מערכת פורומים קיימת שאין צורך להכניס לתוכה שום שינויים, אבל עיצוב העמוד הראשי (בעיקר), מערכת גלריות, סרטונים לפעמים דורשות שינויים.

ברוב המקרים אפילו אין צורך בידע של php אלא הבנה בסיסית של HTML יכולה לעזור ולתרום (לדוגמה לצורך ביצוע שינויים בעמוד הראשי שלא תוכננו מראש). לכן, אם יש מישהו שיכול לקחת על עצמו את התפקיד של מתחזק האתר זה יעזור.

מה נדרש:

  • ידע של HTML
  • הכרות עם css
  • הכרות בסיסית בעבודה עם תמונות/גרפיקה.
  • רצוי, הכרות עם PHP לצורך ביצוע שינויים פונקציונליים

בקשות מיוחדות:

  • לשמור על קוד HTML תקני כפי שהוא היום (לבדוק את האתר בעזרת validator.w3.org).
  • לשמור על תאימות מול כמה דפדפנים פופולריים - IE, Firefox, Opera.

אני אשמח אם יימצא מישהו שיוכל לקחת על עצמו את האחראיות לתחזוקה של האתר. אני מבטיח לתת הסברים מפורטים בכל הנוגע לקוד האתר, מבנה שלו והרעיונות שעמדו מאחוריו.

הבהרה:

ההודעה הזו מיועדת בעיקר לרקדני מועדון "הסלסה בפקולטה".

הוסף תגובה:

 
 כתובת דוא"ל לא תוצג
 

ניתן לכתוב תגובות עם שימוש בתחביר Markdown.

חובה לאפשר JavaScript כדי להגיב.

דפים

נושאים