ב-Virtual TAU נפתח הסקר בנושא השביתה.

ב־15.5.2007, מאת ארתיום; פורסם תחת: כללי, הכל מלבד מחשבים; ‏4 תגובות

ב-Virtual TAU נפתח סקר בנושא השביתה. תשימו לב לניסוח -- הוא בעייתי, אבל בכל זאת תצביעו נכון, תפסיקו את השביתה!!!

תגובות

חזי, ב־16.5.2007, 0:34

אולי כדאי לתת את הכתובת...

ארתיום, ב־16.5.2007, 9:10

מדובר במערכת Virtual TAU של אוניברסיטת תל-אביב שרק הסטודנטים שלה מורשי כניסה. אם אתה סטודנט באוניברסיטת ת"א ואתה עדיין לא מכיר אז: virtual.tau.ac.il

תשימו לב שהאתר עובד רק עם IE. אם אתם על לינוקס אז תתקינו בעזרת ies4linux.

sunflower, ב־21.5.2007, 12:08

כשאתה צודק אתה צודק פלוס פלוס :)

אילן שביט, ב־28.5.2007, 21:47

הסיבות (לדעתי) להצלחת אובונטו: 1. תמיד תקבל את הסביבה החדשנית ביותר שניתן לקבל (בזכות העובדה שמשחררים גרסה כל חצי שנה), ולכן תמיד משולבים בהפצה הטכנולוגיות החדישות ביותר. אין מה לעשות: אנשים אוהבים COMPIZ, BERYLE ועוד ומוכנים לשלם ביציבות. 2. שולחן עבודה מאוד מושקע ונוצץ: ערכת נושא מקסימה כשב- Feisty הם התעלו ויצרו שולחן עבודה מרהיב (על טעם ועל ריח... אבל זו דעתי) 3. קהילה שרק הולכת וגדלה. 4. דיסק התקנה יחיד שמקל על ההורדה וההתקנה. 5. גב כלכלי שלא מתבסס רק על מתנדבים (דביאן) שמאפשר לקבל בחינם את הדיסקים, אבל בעיקר, ויותר חשוב, לשכור את שירותיהם של הטובים בממפתחי דביאן לטובת אובונטו (ואכן הם גייסו בפועל את מיטב המפתחים) 6. התבססות על המאגרים המעולים של דביאן. 6. אי הקנאות לנושא תוכנה חופשית. זה נכון שתוכנה חופשית זה דבר טוב, אבל אם אין פתרון הולם הם לא יהססו לשלב רכיבים קנייניים בהפצה, כך שהחיים למשתמש (אחרי ההתקנה) יהיו קלים יותר.

אתן דוגמה קטנה: אינני מכיר הפצה שכשאתה מנסה לנגן (מיד לאחר ההתקנה) קובץ מדיה כלשהו (mp3, mpeg ועוד) מציעה לך להוריד ולהתקין את הקודקים באופן אוטומטי. זה קל למשתמשים ומסתבר שטוב גם לאובונטו.

הוסף תגובה:

 
 כתובת דוא"ל לא תוצג
 

ניתן לכתוב תגובות עם שימוש בתחביר Markdown.

חובה לאפשר JavaScript כדי להגיב.

דפים

נושאים